imageshack und Andere

Themen, die nichts mit Formentera zu tun haben (Spam wird gelöscht)

imageshack und Andere

Beitragvon guenther » 03.05.2015, 10:17

30. April - email an imageshack:

hello,

two hours ago i delete by mistake all fotos from the album formentera. its possible to restore them?

best regards, guenther

1. Mai - Antwort:

Dear ImageShack user,

I am attempting to restore your missing image(s), this process usually takes several hours to complete. If by tomorrow you still are not able to view your image(s) please let me know so that I can investigate further. I apologize for any inconvenience this may have caused you and will work hard to fix the problem.

If you have any questions or need further assistance please let me know.

Best regards,

Peter

2. Mai

Die Bilder sind wieder da. :D

Was man unbedingt beachten sollte:

Should I have a backup of my uploaded files on my computer?

ABSOLUTELY! Unpredictable events can occur, and we would like you to have a backup of your uploaded files on your computer. This precautionary measure is not be confused with ImageShack’s ability to keep backup copies of your files. Every time you upload an image we will make three copies to ensure that your images are safely stored, and are retrievable in case of unforeseen catastrophic events of various kind.
aka oidagrantla
guenther

Re: imageshack und Andere

Beitragvon tencate » 03.05.2015, 16:21

Das gilt für einen kostenpflichtigen Account?

Hast Du nicht mal geschrieben, dass trotz Deiner Anmeldung by ImageShack Bilder verschwunden sind?

Thomas
tencate

Re: imageshack und Andere

Beitragvon guenther » 03.05.2015, 18:44

hola,

- so steht es in den faq und ist auch verständlich. geht imageshack oder ein anderer hoster pleite oder machen aus anderen gründen den laden zu, sind die bilder weg. wem das nicht klar ist, der ist selber schuld.

- die bilder sind vor vielen jahren verschwunden als ich grad die Kostenlosgrenze überschritten hatte. die meisten waren nicht wichtig, da mittlerweile die foren in denen sie verlinkt waren, nicht mehr existierten. deswegen habe ich da auch nie was unternommen. nach vielen jahren nachzuhaken spar ich mir. wichtige (naja, was ist schon wichtig) bilder habe ich einfach wieder hochgeladen. für solche fälle habe ich seit jahren einen ordner #upload auf der partition für daten.

servus
aka oidagrantla
guenther

Zurück zu Off topic - Forum